“Ik ben altijd zeer tevreden met een behandeling bij Elsa! Ik heb vooral biab en gellak laten doen , en ook wel eens een pedicure. Ze gaat heel precies te werk en het is nog gezellig ook.”
Lysette
“Heel goed. en prof behandeld”
ria
“Elsa is echt een topper! Ik voelde me op mijn gemak en ze heeft haar werk echt goed gedaan. Ik zei dat ik binnenkort langs wilde komen voor het waxen van de bovenlip, en toen zei ze 'dat kunnen we ook zo even doen, we hebben tijd'. Helemaal tevreden!”
Esmée
“Helemaal top kan het iedereen aan raden die een pedicure nodig heeft.”
Mireille
“vanaf de 1e keer goed ontvangen, als een warm bad”
Ron
“Super! Altijd super gezellig. Ze werkt netjes en hygiënisch, alles is altijd schoon en ze werkt snel. Daarnaast is er altijd ruimte voor een leuke babbel. Echt een fijne ervaring iedere keer weer!”
Kim
“Vast adres voor het verven van mijn wenkbrauwen. Elsa is zeer ervaren. Een aanrader!”
Mila
“Elsa is the most welcoming and professional person. She is great and the waxing was painless, she is an absolutely wonderful nail artist too!”
Angie
“Blij mee”
Ingrid
“Altijd fijn om bij Elsa een behandeling te krijgen. Ik geef haar vaak creatieve vrijheid met het lakken. Heb nu een mooie set die bij de lente en Pasen past. Aanrader”
Vivian